wtorek, 25 września 2012

Znowu szkatułki...

Jak widać wciągnęły mnie coś te malutkie szkatułki,nawet mi się samej podobają,mogą być np.na drobną biżuterię,tym razem w kolorze fioletu,jedna jest średnicy 5 cm i wys.ok 3 cm (wymiary są podane bez kwiatka),a druga średnicy 6 cm i wys.tez ok 3 cm.Ale niedługo zbliżają się święta,jak ten czas szybko leci,więc trzeba by może pomyśleć,żeby coś świątecznego zrobić?Na razie nie mam żadnego pomysłu i nawet mi się ostatnio za bardzo nie chce,jakiś leń we mnie siedzi:)Pozdrawiam Was cieplutko i dziękuję wszystkim,którzy do mnie zaglądają i za miłe komentarze:)


4 komentarze:

  1. Nie dziwię Ci się, że Cię tak wessało :)) Szkatułki są boskie i na pewno znajdą zastosowanie, choćby na świąteczny prezent :))

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne szkatułeczki no np na pierścionki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam te szkatułki,bardzo mi się podobają:)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń