czwartek, 30 maja 2013

Szalik

Witajcie,zrobiłam szalik,ale z troszkę innej włóczki,jest bardzo mięciutki i ciepły,ale nie myślcie,że tym szalikiem chciałam wystraszyć lato,nie nie,tak nie jest,bo zimna mam już też dosyć,mam nadzieję,że w końcu zawita do nas prawdziwe lato! Dziękuję Wam wszystkim za ciepłe słowa:) U mnie jeszcze troszkę potrwa zanim będę umiała Was poodwiedzać,ale już niedługo i będę miała znowu wszystko ok z internetem,życzę wszystkim samych pogodnych i słonecznych dni:)


i jeszcze takie buciki


1 komentarz:

  1. Ale śliczny szalik i paputki super czapki tez exstra w poprzednich postach.Moąe Aniu masz jakies strony z łatwymi do wykonania takich małych ciuszków.Mam małą wnuczkę ma 3-mce i coś chcialam jej wydziergac,ale kompletnie nie umiem i nie umiem zabardzo czytac schematów,może masz jakies linki do podesłania może byc na skype.Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń