poniedziałek, 22 lipca 2013

Ponczo i coś jeszcze

Witam,ostatnio mam jakiś zastój w moich robótkach,ale to wszystko związane z brakiem czasu, ostatnio zrobiłam tylko ponczo na maszynie dziewiarskiej,zdjęcie jest trochę niewyrazne,w rzeczywistości jest ładny oliwkowy kolor



A tu muszę się pochwalić,bo kupiłam sobie nowy sprzęt,z którego jestem bardzo zadowolona!
Oto on i moja pierwsza próba;



A to próba robienia mitenek i skarpetek,oczywiście skarpetki są bez pięt,ale układają się bardzo dobrze,jak będę miała troszkę więcej czasu to spróbuję czy będzie można zrobić piętę,muszę to najpierw dobrze opanować

tak układają się na nodze



5 komentarzy:

  1. Witam Aniu-sprzęt bardzo ciekawy,ale trzeba umieć tym robić bo ja bym nie umiała ale ty swietnie to zrobiłaś i skarpetka wyszła Ci exstra jak na mój gust.A czy można robić tym sprzętem inne rzeczy np.tuniki?albo serwetki?czy sweterki?pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety swetrów nie da się robić,ale do szalików,skarpetek i mitenek jest super,dzisiaj pokusiło mnie jeszcze kupić ten duży,na nim znowu fajnie robi się czapki,po prostu rewelacja!

      Usuń
  2. Fajne poncho. Młynek sobie kupiłaś, ale fajnie. Skarpetki super i pewno szybko się je robi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,robi się bardzo szybko i nie żałuję,że go kupiłam

      Usuń
  3. Ekstra ponczo! Młynek też ekstra i widać, że to był dobry zakup. Pierwsze skarpetki bardzo udane :)

    OdpowiedzUsuń