sobota, 19 kwietnia 2014

Mój mały misio:)

Witam Was,dzisiaj chciałam Wam pokazać mojego maluszka,piszę maluszka,bo miał być mały,ale niestety wyszedł aż 60 cm wysoki,robiłam takiego pierwszy raz i według schematu Joanny K. za co jestem jej bardzo wdzięczna za instrukcję i szczegółowy opis.Joasiu bardzo Ci dziękuję:) Myślę,że na pierwszy raz nie jest aż tak zle,ale nie pytajcie ile razy musiałam pruć przy zszywaniu tych elementów:)

Oto mój maluszek;









Joasiu jak jest tam coś zle zrobione to możesz mnie śmiało opierniczyć:) A wyszedł duży,bo robiłam z grubszej włóczki

3 komentarze:

  1. Cudowny! Zakochałam się w Twoim misiu :-)
    Cudo!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Aniu. Miś wyszedł pięknie. Te moje też mają po 60 cm. Nazwalam je małymi misiami, ponieważ kiedyś pokazywałam jak zrobic dużego - tamten ma ponad metr :) tylko dlatego ten nazywa się małym misiem. Chyba jednak zmienię mu nazwę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń