czwartek, 23 listopada 2017

Jestem :)

Witam,chciałam Wam pokazać, że ostatnio bawię sie za szewca, a że mam taką śliczną laleczkę BJD to ją musiałam poubierać, uszyłam i udziergałam trochę ciuszków, próbowałam też robić buciki,no i zrobiłam, udało się i muszę Wam powiedzieć,że małe rzeczy robi się o wiele trudniej niż duże,ale jest to bardzo wciągające.Przedstawiam Wam moją Rozalię :)


















A tu buciki, mają po 4 - 4,5 cm



Jeszcze udziergałam troszkę innych rzeczy

Poszewka na poduszkę
jeszcze na koniec dwa bereciki i czapka,mam nadzieję, że nie znudziłam się Wam tyloma zdjęciami:)






5 komentarzy:

  1. Ale narobiłaś maleństwu cudnych ciuszków i bucików. Najbardziej podoba mi się zielono czerwona sukieneczka, taka świąteczna. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne . Zamurowało mnie i tyle.Gratuluję pomysłow i talentu

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Aniu ,nadziergałas tego mnóstwo,super jest to wszystko ale lalka jest exstra nie można sie jej oprzec

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna lalka, a ubrania i butki ma cudowne! Dżinsowy komplecik mnie zachwycił najbardziej. Poza butami oczywiście. ;)

    OdpowiedzUsuń