piątek, 16 marca 2012

Trochę wielkanocnie...

Witajcie! Dzisiaj Was zanudzę trochę ze zdjęciami,oto moje dzisiejsze dłubaniny


 to wydmuszki gęsie



jaja strusie,w sumie są trzy,dwa jaja  to  z dwóch stron robione zdjęcie







 to jajo robiła moja synowa (wykorzystanie resztek cekinów)


 a to obrazki mojego wnuczka,prosił mnie,żeby dać je na mój blog,on bardzo się cieszy jak może mieć jakieś jego prace na moim blogu i bardzo lubi czytać Wasze komentarze, za które zawsze każe mi Wam podziękować! Niestety, zdjęcia robiłam tylko przez kamerkę na skypie:)







to tyle na dzisiaj,teraz troszkę przerwy,o ile mi znowu coś do głowy nie wejdzie:) Pozdrawiam Was wszystkich i życzę Wam miłego weekendu:)

7 komentarzy:

  1. Bardzo ładne te jajka, baranki bardzo urocze.Prace wnuczka jak zawsze bardzo ładne, a może wnuczek założy sobie swój blok?

    OdpowiedzUsuń
  2. Małgosiu,jeszcze jest trochę za mały na blog:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Same wspaniałości..Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. cuda,cudeńka
    tempo w jakim powstają jest tak szalone jak Ty :)
    no,a młody ma to po babci - śliczne rzeczy robi

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne masz pomysły Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystko sliczne ,baranki słodkie :)Prace wnuczka super !!Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Baranki urocze. Jak piękne :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń