wtorek, 27 stycznia 2015

Czapki

Witajcie kochani,ja jak zwykle znowu mam czapki,zdjęcia wyszły mi byle jak,ale myślę,że da się coś zobaczyć,pierwsza to czapka męska,a następne dwie są jeszcze do końca nie dokończone,ponieważ do każdej z nich będzie jeszcze wszyty pompon futrzany,ale na to to muszę jeszcze trochę poczekać,ponieważ nie ma mnie teraz w domu,a futerka przy sobie nie mam.Pozdrawiam Was wszystkich serdecznie:)




Tak wygląda czapka tego samego wzoru tylko z pomponem,tę akurat robiłam nie tak dawno temu,przyznam,że pompon daje całą urodę czapce:)




4 komentarze:

  1. rozszalalałas się w tym roku czapkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe czapki :-) Genialne sówki :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czapki są świetne. Z niecierpliwością czekam na pompony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)Wstawiłam przykładowe zdjęcie jak taka czapka wygląda z pomponem:)

      Usuń