wtorek, 15 listopada 2011

Takie tam...

Czapka i mitenki dla dziewczynki

 Czapeczka dla malutkiej dziewczynki

A tu? Robiłam eksperymenty na mojej maszynie,nie jest to tak jak miało być,chciałam zrobić szalik z podwójną falbanką,ale zrobiłam go trochę za krótki i za szeroki,więc jest z jedną falbanką,następnym razem będę już wiedziała,że takiego szalika muszę zrobić co najmniej 10 metrów,żeby wyszedł taki jak powinien być.Nie chciałam go Wam pokazywać,ale tak sobie pomyślałam,że też możecie zobaczyć jakie lubię robić eksperymenty:)

3 komentarze:

  1. tak,tak Ty naprawdę jesteś szalona i do tego
    bardzo " eksperymentalna "
    ładnie to zrobiłas

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też się podobają Twoje eksperymenty maszynowe. A czapule też przyjemne
    Pozdrawiam - Ela :-)

    OdpowiedzUsuń