wtorek, 12 października 2010

Urządzenie do grawerowania

Na prośbę Kasi i Ines zrobiłam zdjęcie mojego urządzenia do grawerowania,jestem z niego bardzo zadowolona,dostałam je od dzieci na urodziny,bardzo się ucieszyłam jak je zobaczyłam,moje dzieci wiedzą co ja lubię:)grawerowanie to bardzo proste,są tam rożne końcówki,trzeba poprostu samemu popróbować.Ines,a to drewniane koło misia to studnia,zrobił ja mój syn z klamerek.Z klamerek można robić cuda:)Ok lecę cukrzyć moje bombki i anioły co ostatnio narobiłam:)Pozdrawiam Was i dziękuję za miłe komentarze!

5 komentarzy:

  1. Nawet mając takie ustrojstwo nie stworzyłabym tak pięknego wzoru:D Ha jednak miałam nosa że to studnia ale nie sądziłam że z klamerek:D Zdolniacha z niego

    OdpowiedzUsuń
  2. Ines zapomniałam dopisać,że wzór do grawerowania to zwykły wzór narysowany na kartce,najlepiej mieć go biały na czarnym tle,wtedy go fajnie widać,wzór trzeba włożyć np do szklanki i go troche umocować,żeby się nie przesuwal,ja wsadziłam wzór do szklanki,a potem włożyłam ścierkę do środka i fajnie się trzymało

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite ... naprawdę fajna zabawa z "taką maszyną" Czy mozna tylko na szkle czy na innych materiałach?

    OdpowiedzUsuń
  4. no jeszcze jeden taki numer i zmusisz mnie do wyciagniecia mojej machiny:),a mam taka duza szklana waze...no no...juz mi rece lataja do wiertarki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kerry-Marta na innych materiałach też idzie grawerować tylko niewiem czy na wszystkich,ja próbowalam na breloczku metalowym i na małym autku pozłacanym

    OdpowiedzUsuń