piątek, 28 stycznia 2011

Dzieło mojego syna...

Witam Was wszystkich jak zwykle wieczorkiem:)Dziś chciałam Wam pokazać dzieło mojego najmłodszego 20-letniego syna,jest takim samym nocnym markiem jak ja:)parę dni temu miałam troszkę więcej szycia i musiałam niestety poświęcić nockę,on oczywiście mi zawsze towarzyszy,w pewnej chwili przyleciał z drugą maszyną i powiedział,że będzie szyć miśka i koniecznie miałam go wstawić na blog,bo jest ciekawy jak Wy go ocenicie:)na maszynie szył pierwszy raz,a ubranko misiowi uszyłam już ja,ma 39 cm wysokości,oto on;



11 komentarzy:

  1. Mariusz!!! Ten miś jest boski!!! Szyjesz fantastycznie,widac ze jaka Matka taki Syn:)
    Masz mi synus takiego uszyc!!! Koniecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wrażeniem. Zdolnego masz syna. Misiek super. Pierwszy raz szył na maszynie i już miska uszył, szok. GRATULACJE!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ślicznotka i elegantka za razem . A co zdolności syna , to coś im jednak przekazujemy w genach .

    OdpowiedzUsuń
  4. Talent wyssany z mlekiem matki
    Mariusz GRATULUJĘ talentu
    ANIU GRATULUJĘ syna

    OdpowiedzUsuń
  5. swietny micholek powstal spod igly Twego syna, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Miś fantastyczny , zdolny młodzieniec :))

    OdpowiedzUsuń
  7. fantastyczny Miś i jeszcze fantastyczniejszy syn!!! gratulacje dla niego i... dla Mamy oczywiście :):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miś w ubranku, zawsze lepszy niż bez. Zwłaszcza w takim ubranku!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe czy to taki jednorazowy wybryk z nudów czy chłopak będzie dalej tworzył ?No ma talent !

    OdpowiedzUsuń
  10. Very nice,like him!!

    Hugs,Leny

    OdpowiedzUsuń