poniedziałek, 1 sierpnia 2011

Wyróżnienia....

Witam Was!Kilka dni temu otrzymałam wyróżnienie od Karoliny i glinki121,bardzo,bardzo Wam dziekuje!!!Wybaczcie mi,że dopiero teraz pisze,ale ostatnio mam bardzo mało czasu i jakoś nie mogę dojść do komputera.Ostatni czas do komputera tylko wpadam i wypadam,myślę że w następnym tygodniu już będzie lepiej:)Pozdrawiam Was wszystkich cieplutko i życzę wszystkiego dobrego,a szczególnie słoneczka,bo u mnie pogoda jest pochmurna i ciągle pada deszcz.
Te naszyjniki zrobiłam tak na szybko wczoraj w nocy:)




W sobotę zrobiliśmy sobie małe spotkanie klasowe,niestety było nas tylko siedem osób,bo tylko tyle nas zostało w naszej miejscowości,reszta powyjeżdżała,myślę że w następnym roku będziemy wszyscy,a w klasie było nas aż 28 osób:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz