wtorek, 1 stycznia 2013

Ostrzeżenie-mój blog został usunięty!

Witam Was już w Nowym Roku i dziękuję wszystkim za życzenia:) Piszę w tytule  Ostrzeżenie-mój blog został usunięty! Dlaczego? Chyba przez moją głupotę,piszę o tym dlatego,ponieważ  może kogoś  z Was też coś takiego spotkać,otóż chciałam wszystkim z osobna wysłać życzenia noworoczne,no i tak sobie wysyłałam,oczywiście chciałam iść na łatwiznę,tzn na zasadzie kopiuj-wklej,wybrałam sobie jakieś życzenia graficzne i tak sobie wklejałam,aż w pewnym momencie wyskakuje mi, że  Blog został usunięty,nie możecie sobie wyobrazić jaka byłam załamana,nie wiedziałam co zrobić i gdzie pisać,przychodziły mi maile z tymi życzeniami co do Was pisałam z powrotem,klikałam na wszystkie linki jakie tam były i co się doczytałam to mogło być też przyczyną właśnie te kopiuj-wklej,a było tego dosyć sporo i jak jest tego za dużo to może oznaczać jako spam,potem się gdzieś doczytałam,że może to także być awaria techniczna,już zgłupiałam nad tym wszystkim,potem mi wyskakiwało,że mam się zalogować w google,zalogowałam się,ale wyskoczyło mi,że mam podać nr telefonu,a ja oczywiście bałam się tego wpisać,bo nie wiedziałam do czego jest potrzebny nr tel,więc musiałam niestety czekać na syna,żeby znowu coś nie poknocić,dzisiaj pokazałam to synowi i on ten nr tel wpisał i po chwili dostałam smsa z kodem weryfikacji i syn go wpisał,no i mój blog od razu wrócił z powrotem i jaki jest morał z tego? Najlepiej nie robić nic na skróty tzn mam na myśli zasadę kopiuj-wklej,może gdyby nie było tego tak dużo to nie byłoby tych  problemów. Opisałam to dlatego,że gdyby ktoś z Was miał kiedyś taki sam problem to myślę,że chociaż tą informacją będę umiała jakoś pomoc.Pozdrawiam Was wszystkich i jeszcze raz wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! Ja jestem szczęśliwa,bo odzyskałam mój blog!!!

10 komentarzy:

  1. Dzięki za ostrzeżenie, kolejny raz się okazuje, że nie warto iść na skróty, bo przyznać muszę, że i mi się to zdarzało. Wszystkiego najlepszego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu,przykra historia Cię spotkała,ale jakiś czas temu miałam podobną i to zupełnie bez powodu....
    Odzyskiwałam bloga dokładnie w ten sam sposób,a teraz za każdym razem mam serce w gardle...

    Śle moc uścisków i cieszę się,że wszystko dobrze się skończyło♥

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja robiłam tak samo,dzięki za ostrzeżenie

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, strasznie ci współczuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdy Nowy Rok staremu cyfrę zmienia,
    Wszyscy - wszystkim ślą życzenia!
    Przy tej pięknej sposobności,
    Życzę Ci dużo radości!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi hi :PPP
    Szczęścia w Nowym Roku życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No właśnie, od rana próbowałam wejść do Ciebie z życzeniami i wyskakiwało, że usunięty blog, jak to dobrze, że wróciłaś :)
    Wszystkiego najlepszego na Nowy Rok !!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam konto na Dailymotion. Tam trzy wklejenia i czwartego nie wklei się. To jest sprawiedliwe a nie od razu usuwać konto. Mysle Aniu , że komputer tak Cie wytypował.
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku i oby takich niespodzianek było jak najmniej , bo niestety nie sa one bez znaczenia dla naszego organizmu. Pozdrawiam cieplutko Alicja

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu,dobrze,że wszystko udało się odkręcić,bo jak chciałam złożyć Ci życzenia noworoczne,a wyskoczyło mi "blog usunięty" to się przeraziłam!
    Oby w tym Nowym Roku spotykały Cię tylko miłe niespodzianki! Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  10. Całe szczęście, że wszystko wróciło bo szkoda tyle pracy i tych wspaniałości. Warto też pomyśleć o wyexportowaniu kopii bloga na pulpit. Zrób sobie folder i w ten sposób nie stracisz tego co masz na blogu. Potem co jakiś czas trzeba tylko odnowić, by bieżące wpisy były na pulpicie . Ja tak zrobiłam i jestem spokojna, nic nie stracę. Pozdrawiam i wszystkiego najlepszego w Nowym Roku i bez takich niespodzianek!

    OdpowiedzUsuń