niedziela, 20 stycznia 2013

Znowu obrazek

Znowu namalowałam obrazek,ale całkowicie z niego zadowolona nie jestem,przyznam się,że nadal mam problemy w malowaniu cieni i światła,ostatnio maluję mało,z powodu braku czasu, muszę kiedyś poświęcić  trochę więcej czasu,żeby lepiej poćwiczyć,ten też jest malowany akwarelami,wiem,że każdy ma inne spojrzenie,więc proszę Was znowu o podpowiedz co miałabym w nim zmienić,każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny,za które Wam serdecznie dziękuję:)Życzę Wam wszystkim miłej niedzieli:)


5 komentarzy:

  1. Uważam, że idzie Ci coraz lepiej ;-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Czemu miałabyś w nim coś zmieniać? :) To Twoja wizja :) Swoją drogą bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szydełko i pędzel. Jestem pod ogromnym wrażeniem. Pejzaże - cuda!!! Dziękuję za komentarz i przyjęcie mojego bloga w poczet swoich ulubionych. Pozdrawiam!!!:))

    OdpowiedzUsuń