środa, 23 stycznia 2013

Znowu buciki

Witam Was,dzisiaj zrobiłam takie oto buciki;





Na prośbę kilku osób podaję schemat do czapki z poprzedniego posta,schemat zrobiłam oczywiście sama według zrobionej już czapki,niestety ja robię wszystko jak to się mówi...na oko jak leci,nie ze schematów,więc policzyłam oczka i tak narysowałam,zaczęłam od 5 oczek łańcuszka,dodawałam do każdego klina z boków po 2 słupki,tak jak widać na rysunku,jak już wielkość czapki była w odpowiednim wymiarze to przerobiłam 1 rząd bez dodawania,następnie w każdym rzędzie i w każdym klinie przerabiałam po 2 słupki razem tak długo aż do wymiaru obwodu głowy,myślę że dacie radę,gdyby coś było nie jasne to proszę pytać,życzę Wam pozytywnego czapkowania:)


ten beret robiłam z pięciu klinów i z trochę grubszej włóczki i szydełkiem nr 3, kiedyś robiłam z sześciu klinów i pomiędzy słupkami robiłam po jednym oczku łańcuszka,to już zależy jak kto woli:)zdjęcie wyszło nie ładne,jakieś cienie powychodziły,chyba miałam zle ustawiony aparat,ale myślę że to co trzeba to widać:)

7 komentarzy: