czwartek, 10 marca 2011

Komplecik dla chłopczyka...

Trochę powoli idą te moje robótki,ale musiałam zrobić komplecik dla niemowlaka,od rana próbuję wstawić zdjęcie,ale nie wstawiło się,niewiem,może coś mi na blogu wisi?Wszędzie idzie tylko nie na blogu,próbuję dalej,może się uda:)nie idzie kliknąć tam gdzie pisze 'dodaj wybrane',może ktoś z Was już też miał taki problem?Jeżeli tak to doradżcie mi co mam zrobić,wylogowywałam się i znowu zalogowałam,resetowałam komputer,zmieniałam zdjęcia i dalej nic,jak nie wskoczy dzisiaj to będę jutro dalej próbowała:)

UDAŁO SIĘ!!! Zdjęcie wstawione!!! A pomogła mi w tym MAGARO-art ! Jesteś wspaniała,dziękuję Ci!!!

7 komentarzy:

  1. Witaj, kliknij na zdjecie a gdy zrobi sie na nim niebieska ramka kliknij dodaj wybrane, niestety teraz trzeba dodawac pojedynczo i to ciagle zaznaczajac i klikajac dodaj wybrane, mam nadzieje ze teraz Ci sie uda :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Żeby zdjęcie przeszło to gdy najedziesz na nie kursorem i klikniesz, to powinna pokazać się dookoła niebieska ramka. Jeżeli chcesz przesłać więcej niż jedno, to przy zaznaczaniu wciśnij klawisz Ctrl.A klawisz "dodaj wybrane" kliknij dopiero wtedy gdy te zdjęcia będą w niebieskiej ramce.
    Miłego,;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny robię tak cały czas i zawsze mi wchodziły,tylko w czym jest problem,to te ;dodaj wybrane'nie robi mi się na czarno tylko zostaje blade i tam właśnie nie mogę kliknąć

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Aniu ja też tak miałam i przez przypadek odkryłam że jak juz wstawiasz zdjęcie z komputera ono sie załaduje i wtedy klikasz na to zdjecie i powinno sie zaznaczyć na niebiesko taka ramka wkoło i wtedy zrobisz na dolnym przycisku dodaj wybrane i wchodzi ja tak robilam i weszlo ale ja robilam po jednym tzn.kliknęłam na jedno i przyciskiem dodaj wybrane jak dodalo kliknelam na nastepne i itd...spróbuj:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. visana ja tak robie i wszystko jest ok tylko nie idzie kliknac na te ;dodaj wybrane;bo te ;dodaj wybrane;nie robi sie na ciemniejszy kolor tylko pozostaje blady i tu wlasnie jest ten problem,znowu tu od rana kombinuje i nic:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Komplecik śliczny , może na forum pomocy zapytaj, pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Za późno dotarłam,bo już miałaś prawidłową podpowiedź.Przerabiałam też problem ze wstawianiem zdjęć.Śliczny ten ''garniturek''
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń